czwartek, 27 listopada 2014

Śpieszmy się kochać ludzi... - wspomnienie Stanisława Mikulskiego

Stanisław Mikulski - choć przypuszczalnie nikomu przedstawiać nie muszę...




+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + ++ + + + + + + + + + + + + +




To było rok temu, w 2013 roku, podczas Targów Książki w Krakowie... Miałam okazję spotkać, porozmawiać, uścisnąć dłoń, zobaczyć jego uśmiech "na żywo" siedząc obok...

A dziś już go nie ma, odszedł...

Świetny aktor, niezapomniany Hans Kloss [*]
Zszokowała mnie wiadomość dnia dzisiejszego... niby nikt bliski, nie rodzina a jednak...




4 komentarze:

  1. Śpieszmy się kochać ludzi, śpieszmy... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Hans Kloss, ale takie jest życie a 85 lat to piękny wiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, to był wspaniały człowiek..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda - w mojej pamięci pozostanie jako Kloss i pan Samochodzik :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...