piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia i hasło na maj 2015 - Pod hasłem

Bo gdy wiosna buchnie majem
Cały świat się majem staje
To wiosenne słońce sprawia że
Że dziewczyny piegi mają
Że się chłopcy w nich kochają
Że we dwoje wtedy nie jest źle

Witajcie majowo! Dziś przywitałam Was słowami piosenki zespołu Partita. Ach, ten maj... Oby pogoda dopisała, podczas weekendu i nie tylko. Może wreszcie zacznie się lato?

Dziękuję Wam za kolejny miesiąc zwariowanego czytania według moich haseł (i za podawanie liczby stron:). Całkiem nieźle poszło nam z cegłami :) Zestawienia znajdziecie poniżej.

Tradycyjnie jestem ciekawa jak podoba Wam się nowe hasło. Mam nadzieję, że maj będzie sprzyjał czytaniu. Miłego weekendu z wypoczynkiem i czytaniem życzę!

Ja będę od poranka piątkowego z doskoku przy komputerze, o ile w ogóle. Post jest ustawiony automatycznie. W czwartkowy wieczór uzupełnię Wasze linki a kolejnych uzupełnień nie obiecuję wcześniej niż w niedzielny wieczór. Dlatego jeśli ktoś przesłał komentarz po 22-giej w czwartek to musi cierpliwie poczekać :)


 
Zapraszam na kilka słów podsumowania miesiąca kwietnia, kiedy to hasło brzmiało: "podaj cegłę", czyli 400+


Wyzwanie ukończyło 27 osób. Przeczytaliśmy w sumie 80 książek-cegieł


Statystycznie:
  • lit. polska -  24; lit. zagraniczna - 56
  • największą liczbę książek 400+ przeczytała i tym samym zdobyła tytuł "Majster cegły" :) - Gosia B. - 8 książek!
  • "Zastępcą Majstra" została Lina z liczbą - 7 lektur!  Gratulacje!
  • najgrubszą książkę przeczytała Mońcia - 936 stron
  • najwięcej ceglanych stron przeczytała Gosia B. - 3649 stron
  • wszyscy razem przeczytaliśmy 42 419 stron

Epilog - zaczytana Joana - 749
1. Zimowa opowieść Mark Helprin - 749

Klaudyna Maciąg - 1208
1. Serena  Ron Rash - 440
2. Losy dobrego żołnierza Szwejka czasu wojny światowej Jaroslav Hašek - 768

Iwona S. - 408
1. Wybacz mi, Leonardzie  Matthew Quick - 408

Wiki - 1540
1. Moje historie prawdziwe  Janusz Leon Wiśniewski - 540
2. Pruska zagadka  Piotr Schmandt - 584
3. Listy niezapomniane Shaun Usher - 416

Gosia B. - 3649
1. Lisia dolina Charlotte Link - 484
2. Tajemnica Oscara Pistoriusa  John Carlin - 459
3. Szczątki pamięci   Anders de la Motte - 447
4. Czarne skrzydła  Sue Monk Kidd - 486
5. Człowiek mroku  Unni Lindell - 440
6. Motyl  Lisa Genova - 418
7. Pierwotny strach  William Diehl - 469
8. Fragment  Warren Fahy - 446

Lina - 3386
1. Ty jesteś moje imię Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - 423
2. Kamieniarz Camilla Lackberg - 536
3. Ilion Dan Simmons - 599
4. Już czas Jodi Picoult - 512
5. Za jakie grzechy Anna Karpińska - 456
6. Ofiara losu Camilla Lackberg - 448
7. Karuzela samobójczyń Sharon J. Bolton - 412 

Melania K. - 1754
1. Upał Marcin Ciszewski - 416
2. Spadek  J.D. Bujak - 456
3. Ołtarz Edenu  James Rollins - 440
4. Miasto cieni  Ransom Riggs - 442

pasjonatka książek - 3082
1. "Kolekcjoner" Nora Roberts - 624
2. "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes  - 464
3. "Tornado" Sandra Brown - 528 
4. "Zatoka Latarni"  Kimberley Freeman - 496
5. "Cztery sekundy do stracenia" K.A. Tucker - 556
6. "Ukryte skarby"  Nora Roberts - 414

Anna T. - 448
1. Do wszystkich chłopców, których kochałam Jenny Han - 448

Mońcia - 3328
1. Wszystko, co lśni  Eleanor Catton - 936          WOW!
2. Utracona i odzyskana  Lucy Foley - 440
3. Szept wiatru Elizabeth Haran - 576

Pani_Wu - 550
1. Marzenia i tajemnice Danuta Wałęsa, Piotr Adamowicz - 550

monweg - 2747
1. Pani na Czachticach  Jožo Nižnánsky - 620
2. Oko Jelenia. Sowie Zwierciadło  Andrzej Pilipiuk - 400
3. Klub koneserów zbrodni  Michael Capuzzo - 484
4. Biorąc oddech  Rebecca Donovan - 488
5. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem  Anna Todd - 755

Sonrisa Art - 956
1. Lawendowy pył  D. Marcinkowska, E. Marcinkowska - Schmidt, K. Schmidt - 524
2. Czarny bóg  Krzysztof Wroński - 432

martucha180 - 1724
1. Złocista Dolina Walczak Iwona - 416
2. Brzydula. Historia niekochanej Briscoe Constance - 480
3. Złap mnie  Gardner Lisa - 416
4. Artystka wędrowna Monika Szwaja - 412

Plichcia - 1584
1. Czarownice z Salem Falls   Jodi Picoult - 488
2. Kamieniarz Camilla Läckberg - 536
3. Kochanek dziewicy  Philippa Gregory - 560

Agnesto - 995
1. Florystka  K. Bonda - 572
2. "Ty jesteś moje imię"  Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - 423

Paulina Sarnecka - 889
1. "Memorandum Hadriana" Allan Folsom - 485
2. "Sezon burz" Andrzej Sapkowski  - 404

Galene - 952
1. Oficer i szpieg  Robert Harris - 523
2. Zajeździmy kobyłę historii. Wyznania poobijanego jeźdźca  Karol Modzelewski - 429

Marjory - 455
1. Bękart  Jakes John - 455

Maniaczytania - 464
1. Razem będzie lepiej Jojo Moyes - 464

Aine - 1764
1. "Ogrody Księżyca" Steven Erikson - 596
2. "Strażnik Tajemnic" Kate Morton - 560
3. "Motylek" Katarzyna Puzyńska - 608

Elfik Book - 636
1. Nawałnica mieczy: Krew i złoto  George R.R. Martin - 636

Agnieszka Dorsz - 1370
1. Lokator do wynajęcia Iwona Banach - 400
2. Pożeracz myśli Steven Hall - 520
3. Zwierzenia kontestatora Leszek Gnoiński, Marek Piekarski - 450

swiatksiazek - 2976
1. Na wojnie nie ma niewinnych  Aneta Jadowska - 600
2. Starter Lissa Price - 400
3. Zemsta ubiera się u Prady  Lauren Weisberger - 464
4. "Papierowe miasta" John Green - 400
5. "Linia krwi"  James Rollins - 512
 


Sylwuch - 1038
1. Dziewczyny wyklęte Szymon Nowak - 528
2. Dom tęsknot Piotr Adamczyk - 510

kwiatusia - 1432
1. Biorąc oddech  Rebecca Donovan - 488
2. "Oddychając z trudem" Rebecca Donovan - 544
3. Tam, gdzie rodzi się miłość Edyta Świętek - 400





Na moje lektury złożyły się: 2336
  1. Malownicze. Tajemnica bzów Kordel Magdalena - 400
  2. W milczeniu Spindler Erica - 496
  3. Strażnik tajemnic Morton Kate - 560
  4. Kołysanka dla Rosalie Kosin Renata - 464
  5. Światło moich oczu  Steel Danielle - 416

........

Wszystkim, którzy czytali książki według podanego w kwietniu hasła - dziękuję. Czekam oczywiście na linki do książek, które nie doczekały się jeszcze opinii. Gdyby były jakieś braki lub błędy proszę o komentarz w tej sprawie :D


Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

Zapraszam serdecznie nowe osoby do przyłączenia się do nas. Udział w każdym miesiącu nie jest obowiązkowy. Proszę też o podmianę linku pod banerem na aktualny - kierujący do tego posta.

ZASADY WYZWANIA:

  • start wyzwania: 1 stycznia 2013r.; termin zakończenia: 31 grudnia 2015r.
  • w wyzwaniu może wziąć udział każda osoba, niekoniecznie posiadająca bloga
  • do wyzwania można przystąpić w dowolnym momencie
  • wyzwanie z każdym nowym HASŁEM trwa miesiąc kalendarzowy
  • wyzwanie polega na przeczytaniu przynajmniej JEDNEJ, dowolnej książki miesięcznie, która będzie zgodna z podanym przeze mnie HASŁEM
  • na swoim blogu zamieszczamy recenzję przeczytanej książki, lub chociaż krótką notatkę, a pod tym postem podajemy link do niej. Na dole recenzji proszę o umieszczenie informacji, że książka została przeczytana w ramach tego wyzwania. Można też zamieścić baner.
  • Osoby, które nie posiadają bloga, zostawiają w komentarzu informację co przeczytały lub przesłać do mnie recenzję to opublikuję na moim blogu wraz z podpisem autora (nie jest to konieczne, tylko gdyby ktoś miał ochotę)
  • Za miesiąc zamieszczę podsumowanie z Waszymi osiągnięciami czytelniczymi oraz podam nowe HASŁO.



Hasło na maj:

Litera Przodowniczka




Wyjaśnienie...
Mimo, że na łatwe nie wygląda, jest proste.

Czytamy książki, których tytuł ma taką samą pierwszą literę jak nasze własne imię :)
Muszę zawierzyć temu, że będziecie kierować się imieniem własnym, liczyć na Waszą uczciwość, bo przecież nie znam imion Was wszystkich :)

Ja oficjalnie napiszę tak:
Mam na imię Ewelina i czytam książki z tytułem na E :)



POWODZENIA! :)





Proszę o wpisywanie w komentarzu, oprócz linka, tytułu i autora książki (w tej kolejności) - znacznie ułatwi mi to tworzenie podsumowania. Dziękuję :)

119 komentarzy:

  1. Mam stos książek na komodzie, ale żadnej na M. Więcej pasuje mi pod nazwisko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie aktualnie czytana też pasuje pod nazwisko? :)
      Na stosie bieżącym recenzyjnym nie mam E, ale to mobilizacja... Wierzę, że i Tobie się uda

      Usuń
  2. Jak zwykle super hasło! Dla mnie będą to książki na K gdyż zwą mnie Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czytam na K :) Łatwe masz zadanie, powodzenia!

      Usuń
  3. Ewelinko, nie mam mnie z moimi dwoma książkami (linki, tak jak mówiłam, prześlę później :)).
    Hasło bardzo ciekawe - dobrze, że chociaż "Sekretne życie pszczół" czeka na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś, przepraszam. Nie wiem jak to się stało... Już uzupełnione. Musiałam się dowiedzieć jakie hasło u ciebie, więc zrobiłam poprawki u siebie od razu. Jak się okazuje dwie Was "zjadłam".
      A czy pszczoły wykorzystasz też u siebie? No kurczę, mam zagwozdkę co do Ciebie przeczytać, jak się bliżej zagłębiłam to mam kilka filmówek w domu chyba. Muszę sprawdzić Agatki i to co teraz czytam, bo nie wiem czy nie ma filmu już.

      Usuń
    2. Ewelinko, ależ nic się nie stało - pewnie gdzieś zawieruszył się mój post. To nic. :)
      Właśnie uda mi się pszczoły dopasować i do siebie - może chociaż jedną książkę zaliczę i tu, i tu. :) Myślę, że coś znajdziesz, tym bardziej, że postanowiłam ułatwić Wam zadanie i zaliczać też okładki książek, które zostały zekranizowane, niekoniecznie posiadając okładkę filmową. :)

      Usuń
    3. Zawsze robię to systemem, ale widać coś odwróciło moją uwagę i pyk... nie wpisałam Cię.

      Mnie się raczej nie uda dopasować do obu wyzwań tej samej książki, ale tym razem dam radę przeczytać do każdego coś innego. Nie mam zresztą wielkiego wyboru na E... Ale cieszę się, że ułatwiłaś nieco sprawę, dzięki :)

      Usuń
  4. Ha! Zatem A jak... Aine ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ogromne gratulacje dla Majstrów! :)

      Usuń
    2. Rozbawiłaś mnie tym A jak Aine :) Na szczęście w Twoim wypadku nie mam wątpliwości :P Powodzenia!

      Usuń
  5. Ejotku nie takie proste :) Zaszalałaś:)
    Ale, może znajdę coś na A. Pozdrawiam i ile stron miałaś.

    Gratuluję wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyżej też A w komentarzach, więc możecie zobie pomóc :)
      Szaleć lubię, jak wiecie, ale dzięki temu chyba nie ma nudy prawda? :)
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Wszystkie Agathy Raisin, A ja nie chcę być księżniczką, Achaja, Analfabetka która. ., Aż gniew twój przeminie, Antygona... Mam co czytać; )

      Usuń
  6. Świetny pomysł! :)
    U mnie będzie 'K'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na proszę, kolejne K :) Ja teraz czytam na K.
      K nie jest trudną literką, ale życzę powodzenia!

      Usuń
  7. Nie da się przewidzieć Twoich haseł (-; Wczoraj się nad tym głowiłam, żeby spakować odpowiednią lekturę przed wyjazdem na wieś, ale niestety poległam )-; I mimo, że mam ze 30 książek zaległych do czytania, nie jestem pewna czy mam tytuł zaczynający się na literkę R )-;
    Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby rodzice nazwali mnie Małgosią, tak jak na początku planowali, miałabym mnóstwo lektur do czytania (-:

      Usuń
    2. Podpowiedz, proszę, mam na imię Magda :)

      Usuń
    3. Renatko pasjonatko, nie ma mnie w domu, bo też wybyłam, bp bym podpowiedziała na R. Ale myślę, że nie będzie tak źle. 1 zawsze się chyba znajdzie.
      Madziu, choćby Morderstwa wszelakie Agatki :)

      Usuń
    4. "Małżeńska fuzaja", "Małżeńska pułapka", "Miłość o smaku cannoli" - Jennifer Probst
      'Miłość na szkle" - Barbara Sęk
      "Maminsynek' - Natasza Socha
      "Mimo wszystko Wiktoria" - Renata Kosin
      "Męża poproszę" - Matylda Man
      "Milaczek" - Magdalena Witkiewicz
      "Mistrz" - Katarzyna Michalak
      "Miłość na wrzosowisku" - Anna Łajkowska ( jest to kontynuacja "Pensjonatu na wrzosowisku")"Miłość i inne dysonanse" - Janusz Leon Wiśniewski
      "Milość w kasztanie zaklęta" Monika Oleksa
      "Marcowe fiołki" - Sarah Jio
      Mistyfikacja" - Sandra Brown
      "Magnolia" - Grażyna Jeromin - Gałuszka
      "Marina' - C. R. Zafon
      "Morze utraconej miłości" - Santa Montefiore
      "Mroczne tajemnice" - Nora Roberts
      "Miłosne konstelacje" - Katarzyna Błeszyńska
      "Macocha" - Jadwiga Czajkowska
      "Matki, żony, czarownice" - Joanna Miszczuk
      "Martwe jezioro" - Olga Rudnicka
      "Matka Pearl" - Maureen Lee
      "Matka wszystkich lalek" - Monika Szwaja
      "Miseczka szczęścia" - Aneta Rzepka
      "Miasto z lodu" - Małgorzata Warda

      Mam nadzieję, że coś zgodnego z upodobaniami uda się z tego wybrać. Życzę miłej lektury (-:

      Usuń
    5. Tyle tu fajnych tytułów, że chyba się na M przerzucę :P
      Jest tu 6 książek, które mam i chcę przeczytać :)

      Usuń
    6. Zrobiłam literówkę w poprzednim wpisie (-; Miało być "Małżeńska fuzja" (-: Miałam jeszcze dopisać Wiśniewskiego "Martynę", "Molekuły emocji", "Między wierszami". Ja też chyba 6 nie czytałam, nie mam tylko "Magnolii".
      Żałuję, że nie zaopatrzyłam się w Biedronce w "Rozważną i romantyczną", miałabym od razu jedną lekturę zapewnioną, ale może jeszcze da się to naprawić (-: Ewentualnie pozostaje mi "Rodzina Połanieckich" (-:

      Usuń
    7. Ojej! Dziękuję :) Jak dużo wspaniałych podpowiedzi :) Już widzę, że coś znajdę :)

      Usuń
    8. Cieszę się, że uda się coś znaleźć (-: Życzę miłej lektury (-:

      Usuń
  8. Trzeba przejrzeć biblioteczkę w poszukiwaniu tytułów na literę M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, Madzia z komentarza powyżej prosi o podpowiedzi na M :)
      Stwórzcie komitet M, drugi powstanie dla K :)

      Usuń
    2. Zapisuję się do komitetu M, jako Małgorzata. :)

      Usuń
  9. Czuję się pominięta :(:(
    Co prawda 2 (albo 3, zależy jak patrzeć) książki dorzuciłam dzisiaj, ale 2 (3) były w komentarzach od dawna :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swiecieksiazek - bardzo przepraszam. Faktycznie umknęłaś mi, zresztą tak samo jak Sylwuch. Nie wiem jak ja to zrobiłam. To chyba z powodu tej liczby stron, zakręciło mi się już w głowie od liczenia.
      Sprawa już naprawiona, znaczy uzupełnione wszystko :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Cieszyłam się, że mimo pracy udało mi się tyle przeczytać.
      A obecne zadanie ciężkie - na literę "A" mam na półce... jedną książkę - Amerykańskich bogów, ale nie wiem czy zdążę w maju ogarnąć...

      Usuń
  10. Hasło jak zwykle bardzo ciekawe, jednak znowu będę mieć problem,bo nie wiem czy znajdę książki na literę "I"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś na I, bo wiem że ogólnie takie książki są. Np. "I że cię nie opuszczę", {"I nie było już nikogo", "I jak tu nie jeść" - tak na szybko z LC} ale nie ma mnie w domu teraz i z głowy to tak nie pamiętam.
      Wierzę, że dasz radę :)

      Usuń
    2. "I góry odpowiedziały echem", 'Idealnie dobrani" - tak mi jeszcze wpadło do głowy :)

      Usuń
    3. I jeszcze "Idealne życie" - Katarzyna Kołczewska oraz "I wtedy to się stało" Linda Green (-:

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo! :) Na pewno coś wykorzystam :D

      Usuń
  11. Dla mnie REWELACJA :-). Jestem Joanna zatem dla mnie książki na J. Zaczynam od '' Jeszcze jeden dzień'' Mitch Albom. Ewelinko super hasło i życzę wszystkim miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Asiu, powodzenia zatem!

      Usuń
  12. Bez Agaty się nie obejdzie, u niej nie zabraknie morderczych "M". M jak Małgorzata. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym właśnie ciut wyżej, że M to Morderstwa Agatki :) Zaczynam zazdrościć hihi Powodzenia!

      Usuń
    2. Niewątpliwie jakieś "morderstwo" trzeba będzie przeczytać :)

      Usuń
    3. Dobrze, że nie popełnić :P

      Usuń
  13. "Mistrzom cegły" gratuluję gorąco! Tyle cegieł? No, no no...szacunek!
    A teraz szukam "M" jak Magdalena..... hm.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, pisałam Ci wyżej, że masz Morderstwa Agatki, chyba że już wsio przeczytane :P
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Nie, nie wszystko :) Jeszcze jakieś "morderstwo" na półce czeka ;)

      Usuń
    3. Dobrze, że tylko na półce :)

      Usuń
  14. Ejotku bardzo dziękuję za to hasło :)
    Wreszcie dokończę "Położną 355 cudów narodzin"
    A i innych pozycji na półce zaczynające się na "P" jest kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Cieszę się, że przyczynię się do ukończenia książki a potem chętnie poczytam wrażenia.

      Usuń
    2. Zazdroszczę literki "P", bo na mojej półce roi się od tytułów na tę literkę! :D Za to na S prawie nic...

      Usuń
    3. Sylwio, "Sekretna córka", "Smak piołunu", "Sędziowie", "Szczęście pachnące wanilią", "Stalowe serce", "Sklepiki z niespodzianką" - czytałaś? "Siedem lat później" "Stokrotki w śniegu" "Stokrotki w deszczu" "Szczęście all inclusive"
      Tak na szybko mi w oczy wpadło z półki :)

      Usuń
    4. Wspaniałe "Sklepiki z niespodzianką" czytałam. :) Kilka tytułów, które podałaś, intryguje mnie, ale mam je tylko w wersji elektronicznej - aktualnie chciałabym wyczytać to, co zalega na półkach, więc... pewnie stanie tylko na "Sekretnym życiu pszczół". ;-)

      Usuń
  15. Super hasło - mogę powiedzieć M jak Melania :D ale mimo że mam książkę pasującą do wyzwania "Miasto ślepców" którą od dawna chcę przeczytać - to niestety w tym miesiącu nie wezmę udziału w wyzwaniu - przerwa blogowa, w miesiącu maju u nas duże wydarzenie - moja córka Kasia idzie do Pierwszej Komunii Świętej :) ale w czerwcu będę na starcie :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melanio napisałam już u Ciebie :)
      Ale tu też skrobnę - przeżywajcie to ważne wydarzenie :) Oczywiście rozumiem, choć oczywiście będę odczuwała Twój blogowy brak.

      Usuń
  16. Super.
    Coś na A jak Agnieszka na pewno znajdę, a Tobie Ewelinko, życzę owocnych poszukiwań... szczerze przyznam, że nic na E nie przychodzi mi do głowy, ewentualnie Elementarz albo Encyklopedia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze być "Emilka szuka swojej gwiazdy" (-:

      Usuń
    2. Faktycznie! Są 3 części o Emilce pióra L.M. Montgomery.

      Usuń
    3. Agnesto, super że dołączysz w maju :)
      I dziękuję za troskę o moje E :) Szczerze mówiąc pomyślałam o tym zanim się zdecydowałam na hasło i mam jedną przygotowaną :) "Echa pamięci" K. Webb (autorka znanego Dziedzictwa, choć ja go nie znam :P)

      Bo jakoś na Encyklopedię nie mam ochoty :P

      Usuń
    4. Zawsze jeszcze zostaje Elementarz ;)
      A tak na serio, to ten nowy z NK wygląda naprawdę fajnie. :)

      Usuń
    5. Nie czytałam, ale niedawno było głośno o "Ene, due, śmierć" (jeśli lubisz kryminały) :-)

      Usuń
    6. Aine, mam ten nowy Elementarz, też myślałam że go zaliczę sobie, ale.... On ma tak naprawdę tytuł "Poczytam Ci mamo. Elementarz"... Buuuuu....

      Usuń
    7. pasjonatko, lubię kryminały, ale nie mam tej książki :P A że mam inną na E, to nie będę kupować. Chwilowo działa odwyk :P

      Usuń
    8. No to faktycznie pech z tym elementarzem.. ;)
      A może Entliczek-pętliczek Christie?

      Usuń
    9. No pech... Trudno.
      Entliczka chyba nie mam (dzięki za podpowiedź:). Ale domu wróciłam dopiero wczoraj z weekendu i jeszcze nie ogarnęłam się wyzwaniowo. Wiedziałam, że mam jedną i nie myślałam szerzej. Wiem, że mam Ekslibris, tylko mnie do niego nie ciągnie...

      A z półki patrzą na mnie wszystkie litery tylko nie E hihi

      Póki co myślę bardziej nad okładkami filmowymi do Sylwuch... I muszę odczytać recenzyjne, bo mi jednego kwietniowego dnia przyszło 6 i temirn mam na gardle.

      Usuń
  17. Pomysłowe hasło :) Ja będę czytać lektury na literkę W jak Weronika ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się przyłączę! Przynajmniej mam nadzieję, że zdążę :) Świetne hasło! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja zaczynam z pierwszą lekturą :)
    "Kraina zwana Tutaj" Cecelia Ahern
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/05/cecelia-ahern-kraina-zwana-tutaj.html

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak Agnieszka

    "A ja nie chcę być księżniczką" G. Kasdepke
    http://agnestariusz.blogspot.com/2015/05/a-ja-nie-che-byc-ksiezniczka.html

    "Albatros" Susan Hill
    http://agnestariusz.blogspot.com/2015/05/albatros-s-hill.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,
    z przyczyn osobistych muszę zrezygnować z udziału w Twoim wyzwaniu.
    Proszę usuń mnie z listy. Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdo,
      rozumiem, choć szkoda że opuszczasz wyzwanie. Życzę Ci powodzenia w tych prywatnych, życiowych wyzwaniach. Dziękuję za udział.
      Z listy nie usuwam, ponieważ są to wszyscy, którzy choć raz wzięli udział.
      pozdrawiam

      Usuń
  22. "Michał Strogow - kurier carski" - Jules Verne

    OdpowiedzUsuń
  23. M jak Monika :)

    Milcząca siostra" - Diane Chamberlain
    http://poczytajka.blog.pl/2015/05/11/milczaca-siostra-diane-chamberlain/

    OdpowiedzUsuń
  24. Podrzucam link do zaległej opinii:
    http://sylwuch.blogspot.com/2015/05/dom-tesknot-piotr-adamczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że zalegam z linkiem do "Zimowa opowieść" Mark Helprin, zatem oto ona:
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/04/zimowa-opowiesc-mark-helprin.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zaczęłam od "jeszcze jeden dzień" ale w międzyczasie połknęłam Jedwab" i nawet obejrzałam jego ekranizację, zatem zgłaszam:
    1. "Jedwab" Alessandro Baricco
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/05/jedwab-alessadnro-baricco.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Otwieram moją listę (-: Mam nadzieję, że będzie zawierać więcej niż jedną pozycję (-:

    "Rico, Oskar i głębocienie" - Andreas Steinhöfel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Romans po włosku" - Annalisa Fiore

      Usuń
    2. Prawdopodobnie już ostatnia w tym miesiącu )-;

      "Rico, Oskar i złamanie serca" - Andreas Steinhöfel

      Usuń
  28. Natomiast ja dodaję drugą pozycję do mojej listy :-) z "J":
    2. "Jeszcze jeden dzień" Mitch Albom
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/05/jeszcze-jeden-dzien-mitch-albom.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaległa opinia do "Dziewczyn wyklętych":
    http://sylwuch.blogspot.com/2015/05/dziewczyny-wyklete-szymon-nowak.html

    Uff, w końcu jestem na czysto. :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga "eM-ka":
    "Morelowy sad"- Amanda Coplin
    http://poczytajka.blog.pl/2015/05/18/morelowy-sad-amanda-coplin/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mistrz i Małgorzata - Michaił Bułhakow
    http://monweg.blog.onet.pl/2015/05/19/mistrz-i-malgorzata-kazdemu-bedzie-dane-to-w-co-wierzy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczne lata - Robert McCammon
      http://monweg.blog.onet.pl/2015/05/13/magiczne-lata-drzwi-do-cudownych-wspomnien/

      Usuń
  32. "Kilka sekund od śmierci" Harlan Coben
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/05/harlan-coben-kilka-sekund-od-smierci.html

    OdpowiedzUsuń
  33. W końcu podrzucam pierwszą książkę na S:

    Stare misie nie chodzą po drzewach - Heidi Howarth
    http://sylwuch.blogspot.com/2015/05/stare-misie-nie-chodza-po-drzewach.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zosia... :(

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. "Krucha jak lód" Jodi Picoult
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/05/jodi-picoult-krucha-jak-lod.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Malowany dom - Grisham John
    http://notatnik-marjory.blogspot.com/2015/05/malowany-dom-grisham-john.html

    "Mąż" - Koontz Dean R.

    OdpowiedzUsuń
  37. "Klin" Joanna Chmielewska
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/05/joanna-chmielewska-klin.html

    OdpowiedzUsuń
  38. "Dziewczyna Ognia i Cierni" – Rae Carson
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/2015/05/dziewczyna-ognia-i-cierni.html

    Nie wiem, czy to się liczy... Moją literą jest O, a to nie jest początek tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. "Kobiety, które zawładnęły Europą. Najpotężniejsze królowe", Jean des Cars
    http://www.kreatywa.net/2015/05/kobiety-ktore-zawladnely-europa.html

    K - Kobiety - Klaudyna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. M jak Magdalena :)

    Młodszy księgowy. O książkach, czytaniu i pisaniu - Jacek Dehnel
    http://zapiskinaserwetkach.blogspot.com/2015/05/powrot-gawedziarza.html

    OdpowiedzUsuń
  41. "Najpiękniejsza na niebie" Małgorzata Warda
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/05/najpiekniejsza-na-niebie-magorzata-warda.html

    OdpowiedzUsuń
  42. "Klub mało używanych dziewic" Monika Szwaja
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/05/monika-szwaja-klub-mao-uzywanych-dziewic.html

    OdpowiedzUsuń
  43. "Mroczny krąg" - Krzysztof A. Zajas
    http://gosia72.blogspot.com/2015/05/mroczny-krag-krzysztof-zajas.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero doczytałam, że zostałam Majstrem cegły! Suuper:) Nie na próżno kończyłam budowlankę:)

      Usuń
    2. A widzisz :) Czyli mamy dobrze mówią córkom, że "nauka nie idzie w las" :)

      Usuń
  44. Udało się zdążyć, z literką K - Karolina ;)
    1. Kolor jej serca Barbara Mutch
    http://selketowa.blogspot.com/2015/05/barbara-mutch-kolor-jej-serca.html

    OdpowiedzUsuń
  45. "Między książkami" Zevin Gabrielle

    OdpowiedzUsuń
  46. Tytuły na M jak Marta
    „Morza i oceany”
    http://atramentowomi.blogspot.com/2015/05/podwodny-swiat.html

    „Małgorzata idzie na wojnę” Wojciech Lubawski, Tomasz Natkaniec
    http://atramentowomi.blogspot.com/2015/05/krewka-magos.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolorowe szkiełka Mirosława Kareta
    http://selketowa.blogspot.com/2015/05/mirosawa-kareta-kolorowe-szkieka.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam kolejne pozycję do mojej listy :-) z "J":
    3. "Ja chcę miłości" Klaus Kinski
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/05/ja-chce-miosci-klaus-kinski.html

    4. "Jak dorosły" z tomu Nowe przygody Mikołajka (minibook) Rene Goscinny, Jean-Jacques Sempe
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/05/jak-dorosy-z-tomu-nowe-przygody-mikoajka.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. A.B.C. Agatha Christie
    http://czytanieprzykominku.blogspot.com/2015/05/alfabetyczny-morderca.html

    OdpowiedzUsuń
  50. "Karaibska tajemnica" Agatha Christie
    http://kasiowaczytelnia.blogspot.de/2015/05/agatha-christie-karaibska-tajemnica.html

    OdpowiedzUsuń
  51. W tym miesiącu nie uda mi się zrecenzować książki do wyzwania, zatem podaję tytuł, a link prześlę w czerwcu.

    Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd

    OdpowiedzUsuń
  52. "Monogram" - Joanna Marat
    http://gosia72.blogspot.com/2015/05/monogram-joanna-marat.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Link do kwietniowego hasła
    "Tam, gdzie rodzi się miłość" Edyta Świętek
    http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2015/05/w-niebezpieczenstwie-tam-gdzie-rodzi.html

    OdpowiedzUsuń
  54. A do majowego hasła przeczytałam jeszcze "Nie zabierajcie mi dziecka" Cathy Glass
    (recenzja pojawi się w czerwcu)

    OdpowiedzUsuń
  55. "Położna 3550 cudów narodzin" Jeanette Kalyta

    "Ptak nocy" Susan Hill

    OdpowiedzUsuń
  56. "Morderstwo na polu golfowym" Christie Agatha

    OdpowiedzUsuń
  57. Zdążyłam z ostatnią :)

    Kobiety z sąsiedztwa Iwona Żytkowiak
    http://selketowa.blogspot.com/2015/05/iwona-zytkowiak-kobiety-z-sasiedztwa.html

    OdpowiedzUsuń
  58. I jeszcze na koniec:
    Agatha Raisin i nawiedzony dom - M.C.Beaton

    OdpowiedzUsuń
  59. Ostatnia książka w tym miesiącu:
    "Mazepa" Słowacki Juliusz

    OdpowiedzUsuń
  60. W maju miałam trochęwięcej czasu na czytanie, zatem kolejne pozycje
    5. "Jeżynowa zima" Sarah Jio
    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/05/jezynowa-zima-sarah-jio.html


    6. 'Jeszcze jedno kłamstwo" A.K. Tucker
    7. "Joanna. kobieta która była papieżem" Arturo Ortega Blake.

    Link przesle w tygodniu bo miałam bardzo pracowity weekend.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepraszam za spóźnienie.
    W ramach majowego wyzwania przeczytałam dwie książki (literka M):

    Myśl to forma odczuwania Susan Sontag
    http://ksiazkinaplazy.blogspot.com/2015/05/mysl-to-forma-odczuwania-susan-sontag.html

    i Morderstwo w Mezopotamii Agathy Christie, której już nie zdążyłam zrecenzować, bo się rozchorowałam.
    Ponieważ jest już jest kilka dni po terminie do Twojego uznania zostawiam, zaliczenie wyzwania.:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...