sobota, 29 sierpnia 2015

Trochę się pochwalę... mogę?

Nie chcę pisać o tym w stosikowie ani w podsumowaniu sierpnia, bo już i tak te posty są bogate.
Dlatego dziś post specjalny - post chwalipięty :) Czasem można, prawda?

Po pierwsze to na blogu Agnieszki Lingas-Łoniewskiej wygrałam książkę:





Druga zaś sprawa to "Rówieśnik komputera". Pamiętacie ten recenzowany przeze mnie tytuł? Był też wywiad z autorem.
Otóż trwają pracę nad drugim wydaniem Rówieśnika, którego okładka ma nowy wygląd a na niej ... nieco mnie :) Póki co nie mogę ujawniać szczegółów. Liczę, że na nie poczekacie.
Pokażę Wam za to stronę wydawcy - gdzie znajduje się moja recenzja: TUTAJ

A już niedługo nowa książka autora "Skrywane pragnienia". Premiera planowana na listopad. Ja przeczytam, kto jeszcze ma ochotę?


16 komentarzy:

  1. Serdecznie Ci gratuluję.
    Małe czy duże sukcesy warto się nimi dzielić z innymi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwalmy się, bo to nam wciąż słabo wychodzi.
    Podwójne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje - podwójne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wszystkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...