niedziela, 31 stycznia 2016

Ostatni dzwonek dla chętnych - wyzwanie Mini czelendż 2016

Zapisy miały być do końca grudnia, potem przedłużyłam ten termin o kilka dni... ale wciąż byli chętni i termin znów wydłużyłam.

Ale to już ostatni dzwonek, na chętnych do wzięcia udziału w wyzwaniu czekam tylko do północy. Później żadnych zgłoszeń już nie przyjmuję.

Czekać już tylko będę na linki od osób, które się zgłosiły. W styczniu zgłoszonych zostało kilka linków - dzięki :)

Szczegóły wyzwania znajdziecie TUTAJ
Zapraszam

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się, spróbuję sprostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię więc do zakładki wyzwania i zgłoszenie 5 lektur :)

      Usuń
  2. A ja z przyjemnością będę przyglądała się Waszym osiągnięciom! :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...