piątek, 17 lutego 2017

Indywidualne wyzwanie znów uszczęśliwiło!

Dopiero informowałam Was o sukcesie Sylwii w "walce" z poznawaniem twórczości Magdy Kordel a dziś mam znów radosną nowinę!
Epilog - zaczytana Joana również ukończyła swoją misję w terminie :)





Asia miała za zadanie przeczytać dowolną książkę Agnieszki Krawczyk - mamy podobny gust i byłam przekonana, że będzie zadowolona z lektury. Czy miałam rację?
Najlepiej zacytuję Wam komentarz Asi, kiedy zgłaszała link do recenzji powieści "Siostry":

Ewelinko - melduję wykonanie zadania :-) i zgłaszam czerpanie z tego powodu OGROMNEJ przyjemności :-)
Dziękuję - nie znamy się osobiście a Ty mi wyznaczyłaś książkę wręcz IDEALNĄ dla mnie :-) Dziękuję bardzo!!!
No i polecam się na przyszłość


Bardzo mnie to cieszy! To miód na moje serce i motywacja do działań :) Gratuluję Ci ogromnie zaliczenia wyzwania i jak rozumiem, teraz na Twoim blogu będą się pojawiać recenzje kolejnych powieści autorki? :) [później polecam serię Magiczne miejsce :)]

2 komentarze:

  1. Oczywiście Pani Agnieszka dołączyła już do listy moich ulubionych autorów, a najlepszym dowodem niech będzie fakt, że od razu pobiegłam po kontynuację "Sióstr" czyli "Przyjaciele i rywale".
    Nie omieszkam też nabyć tomu numer trzy tej serii oraz zacieram już swoje rączki na tę serię, którą mi polecasz powyżej :-) Zatem do zobaczenia w kolejnych komentarzach.
    Ps. Uwielbiam niespodzianki - będę cierpliwie czekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie był plan, Asiu :) Wiedziałam na 300%, że będziesz zachwycona. I że zainteresujesz się innymi powieściami i widzę, że się nie myliłam :)
      P.S. Nie znasz dnia ani godziny :D

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...