wtorek, 23 maja 2017

Uwaga uczestnicy Pod hasłem!

Zbliża się koniec miesiąca. Część z Was już zgłosiła książki, część dopiero to uczyni...

Moja prośba - zerknijcie proszę do komentarzy pod postem z 1 maja - weryfikowałam tam tytuły, ale bym mogła je wpisać do podsumowania muszę mieć informację od Was, że macie pozostałe tytuły.
Jest to ważne zwłaszcza w sytuacji, jeśli zgłoszony tytuł Waszym zdaniem należał do "żyję" a ja zaliczyłam go do "nie dotkniesz". I teraz ja mogę wpisać tytuł jako kategoria 3, ale potrzebne są jeszcze książki do kategorii 1 i 2.
Napiszcie proszę choćby informację, że doślecie 2 pierwsze - wpiszę sobie już tą trzecią, bo nieco się wszystko rozjechało...

Będę wdzięczna za pomoc :)

1 komentarz:

  1. Widzę, że u mnie wszystko się zgadza. Zatem doczytuję brakujące tytuły, bo jeszcze zostało mi do podesłania sześć linków! :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...