poniedziałek, 5 lutego 2018

Pierwsze stosikowo roku 2018

Skromnie, ale konkretnie - tak określiłabym książki, które przybyły do mnie w styczniu.

Kilka to istne perełki - powieści ulubionych pisarzy, które nie sposób pominąć, niektóre to pierwsze spotkania, ale liczę że udane... Jak będzie? Przekonam się niebawem - oczywiście podzielę się wiedzą :)





Od Znaku: finalne "Smaki miłości" oraz "Gra w kolory"





Od Pascala:



 Od Virtualo:






Od Filii "Tylko dobre wiadomości" oraz "Cud na Piątej Alei" od HarperCollins




A to przesyłka od Edipresse



Wprawdzie przybyła 1 lutego, ale od razu ją dodam do stosikowa, żeby nie było jej smutno - od Pascala:



Które tytuły już przeczytaliście? Które planujecie a o których przypomniałam? :) Pochwalcie się :) A może jakieś cudne styczniowe premiery ominęły mnie?

16 komentarzy:

  1. Same ciekawe tytuły. Ja właśnie czytam Troje na huśtawc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Tylko dobre wiadomości", mam "Jedwabne rękawiczki", czekam na książkę Nataszy Sochy :D Nie znam twórczości Marii Paszyńskiej, ale kusi mnie ta książka (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tylko "Wszystkie pory uczuć", ale boję się patrzeć na nowości i zapowiedzi, bo w ostatnim czasie przybyło mi BARDZO dużo książek, także nei wiem, kiedy je przeczytam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję, bo tak wciąż perełki... :) Ale patrzę i przybywają potem...

      Usuń
  4. Czyżbyś posiadała jakiś wehikuł czasu? Stosiki 2017? (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze i już taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik na dobry początek nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią przeczytałabym "Cud na Piątej Alei" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedwabne rękawiczki chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam w planach żadnej z tych książek, ale tobie życzę udanych lektur :)
    Chętnie przygarnęłabym nesquica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, póki co są udane :)
      Nesquikami chętnie się podzielę

      Usuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie książka Marzeny Rogalskiej.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...